Reklamacje

Uwzględniamy reklamacje, starając się możliwie jak najszybciej dostarczyć niewadliwy produkt.

Bez formularzy

Nie utrudniamy procedury. Wyślijcie zdjęcia uszkodzonych zaproszeń — to nam wystarczy.

Brak zwrotów

Z uwagi na charakter produktu, Kupującym nie przysługuje prawo do odstąpienia umowy.

  1. W przypadku wystąpienia wady towaru Konsument ma możliwość reklamowania wadliwego towaru na podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi.
  2. Korzystając z rękojmi Konsument może, na zasadach oraz w terminach określonych w Kodeksie cywilnym przy istotnej wadzie istotnej – złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, żądać wymiany rzeczy na wolną od wad.
  3. Sprzedawca prosi o składanie reklamacji na podstawie rękojmi na adres pocztowy lub elektroniczny wskazany w § 2 Regulaminu.
  4. Jeśli okaże się, że dla rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie wadliwego towaru do Sprzedawcy, Konsument jest zobowiązany do dostarczenia tego towaru na koszt Sprzedawcy, na adres ul. Młyńska 5/6, 40-098 Katowice.
  5. Reklamacje dotyczące działania Sklepu należy kierować na adres e-mail wskazany w § 2 Regulaminu (wilga.i.kruk@gmail.com)
  6. Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.

Drogie, Pary Młode! Chcemy Was zapewnić, że stoimy po Waszej stronie i gdy tylko po otwarciu paczki zobaczycie, że coś jest uszkodzone, ale któreś z zaproszeń ma wadę (rysę, załamanie, podarcie papieru), dajcie od razu znać na wilga.i.kruk@gmail.com, wysyłając zdjęcia uszkodzeń. Zadziałamy najszybciej jak to możliwe, żeby dostarczyć Wam zaproszenia lub papeterię wydrukowaną na nowo. Przed zapakowaniem paczki oglądamy każde zaproszenie, czy element papeterii, upewniając się, ze wszystko jest w porządku, ale bywa, że coś uszkodziło się w drukarni, czemu nie zauważymy. To nie jest nasza zła wola, tylko niedopatrzenie spowodowane czynnikiem ludzkim. Skontaktujcie się jak najszybciej, będziemy działać od razu! ♥

  1. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje w odniesieniu do umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Kupującego uprzywilejowanego lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. 

Mówić prościej — zaproszenia drukujemy na Wasze zamówienie, a treść jest w pełni spersonalizowana, zatem nie ma możliwości zwrotu zaproszeń po zrealizowaniu zamówienia. Jeżeli chcecie się przekonać, jak zaproszenia (paper, jakość druku) wyglądają na żywo, zamówicie próbki. 

Zapoznaj się z naszym regulaminem sklepu, gdzie szczegółowo opisujemy warunki dostawy i płatności w podpunktach § 5 i § 6. (Regulamin sklepu)

Skontaktuj się z nami

Napisz, jeżeli chcesz dopytać o reklamację (w treści wiadomości podając nr zamówienia). 

+48 729 971 507​

wilga.i.kruk@gmail.com